Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Ghost:/Blogginlägg i repris

Under de drygt två år jag bloggat hos Aftonbladet har jag skrivit 3004 inlägg, fått 14852 kommentarer och haft 191852 sidvisningar. Det har varit en blandat konfekt, rent och skärt trams, politiska utgjutelser, personliga upplevelser, barndomsskildringar, sjukjournaler, både gällande mig själv och mina två söner, gemenligen kallade Äldsten och Yngsten, den senare död sedan ett och ett halvt år. Samt på slutet en hel del lyckliga betraktelser över och bilder på Lilla Miraklet, Äldstens och hans sambos dotter, mitt första barnbarn.
Jag har funderat på att kopiera över alltihop från AB-bloggen hit till Blogspot men bestämt mig för att bespara er eventuella läsare detta. Däremot ska jag överföra sådana inlägg som ligger mig särskilt varmt om hjärtat. Det innebär för er som mer eller mindre regelbundet följt mina skriverier i AB-bloggen att ni får en hel del inlägg i repris. Det får ni stå ut med. Annars går det ju att helt enkelt hoppa över det ni inte önskar ta del av en gång till.
Eventuella nya läsare hoppas jag ska ha lite utbyte av mina gamla skrivarförsyndelser.

2 kommentarer:

  1. Jag röstar för att du för över allt, rubb och stubb. Det är för bra för att försvinna i cyberrymden efter att AB stänger för gott.

    SvaraRadera
  2. Tack, ska fundera på saken. Det är bara det att inläsningen av drygt 3000 inlägg plus kommentarer plus bilder tar sån jävla tid. Ska ställa in datorn på jobb över natten så får vi se hur mycket den hinner med.

    SvaraRadera