Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Ghost:/Nykomling på Blogger

Nu skriver jag mitt första inlägg på Blogger. Jag är alltså nykomling här. Men som bloggare är jag inte nybörjare. Jag har bloggat i drygt två år och skriit tusentals inlägg på blogg.aftonbladet.se/30559/ (nämner detta om utifall att det händelsevis skulle finnas nån som är nyfiken på vad jag går för och vill kolla).
Hur som helst hälsar jag mig själv välkommen här på Blogger och hoppas att det ska finnas en och annan läsare som också tycker att jag är välkommen...

2 kommentarer:

  1. Välkommen!! Jag ska lägga in dig i favoritlistan i morgon så får du lite draghjälp i starten. Jag tror du kommer att trivas .. det gör i alla fall jag .. även om det just nu har varit lite strul med tekniken .. :-)

    SvaraRadera
  2. Gomorron och tack för draghjälpen. Självklart kommer jag att trivas med så eminenta grannar som dig och granntanten. Men hur bär jag mig åt för att lägga in dig som en bloggare jag följer?

    SvaraRadera