Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Ghost:/Vulkanaskan på Island mitt fel

Jag erkänner. Att vulkanaska strömmar ut från Island är nog mitt fel.
Så här ligger det till. Jag har varit rökfri ett antal dagar. Därmed även askfri. Troligen förhåller det sig med askan som med lasterna, att summan är konstant. Det betyder att den aska jag inte längre släpper ifrån mig i stället söker sitt utlopp på andra ställen, i det här fallet Island.
Om det ställer till med för mycket ohägn för Islandsmamman, infödda islänningar och den internationella flygtrafiken måste jag förmodligen överväga att ta upp rökningen igen.
Hur som helst ber jag om ursäkt för det obehag jag ställt till med. Det var inte meningen. Försäkrar jag på heder och samvete.

2 kommentarer:

  1. Å dessa rökare och alla deras ursäkter för att fortsätta röka...

    SvaraRadera
  2. Nädu, jag håller ut. Vill inte ha nån ursäkt för att börja bolma igen. Men svårt och besvärligt är det.

    SvaraRadera